Zapytanie ofertowe
Zapytanie ofertowe na remont czterech pokoi, pomieszczenia łazienki (urządzenia z atestem) i utworzenia kuchni dla osób niepełnosprawnych w pomieszczeniach przy obecnym Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Będzinie i Środowiskowym Domu Samopomocy. Więcej informacji w załączniku: zapytanie ofertowe
Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
Remont pomieszczeń budynku GOPS w celu przystosowania pod mieszkanie treningowe
- Zakres rzeczowy obejmuje:
Pomieszczenie nr 1 – pokój
Wymiana starej podłogi z paneli na nową (panele podłogowe min. 4 klasy ścieralności). Dwukrotne
malowanie ścian oraz sufitu na wybrany przez inwestora kolor (ze szpachlowaniem ubytków
i nierówności oraz gruntowaniem).
Powierzchnia pomieszczenia ok. m2.
Pomieszczenie nr 2 – pokój
Wymiana starej podłogi z paneli na nową (panele podłogowe min. 4 klasy ścieralności). Dwukrotne
malowanie ścian oraz sufitu na wybrany przez inwestora kolor (ze szpachlowaniem ubytków
i nierówności oraz gruntowaniem).
Powierzchnia pomieszczenia ok. m2.
Pomieszczenie nr 3 – pokój
Wymiana starej podłogi z paneli na nową (panele podłogowe min. 4 klasy ścieralności). Dwukrotne
malowanie ścian oraz sufitu na wybrany przez inwestora kolor (ze szpachlowaniem ubytków
i nierówności oraz gruntowaniem).
Powierzchnia pomieszczenia ok. m2.
Pomieszczenie nr 4 – pokój
Wymiana starej podłogi z paneli na nową (panele podłogowe min. 4 klasy ścieralności). Dwukrotne
malowanie ścian oraz sufitu na wybrany przez inwestora kolor (ze szpachlowaniem ubytków
i nierówności oraz gruntowaniem).
Powierzchnia pomieszczenia ok. m2.
Pomieszczenie nr 5 – łazienka
Przebudowa istniejących łazienek na jedną dużą łazienkę (wyburzenie ścian działowych oraz wznoszenie nowych wraz z osadzeniem drzwi łazienkowych – ocena drzwi istniejących pod kotem dalszego wykorzystania), przystosowaną dla potrzeb osób niepełnosprawnych, wyposażoną w nowe, odpowiednie dla osób niepełnosprawnych atestowane urządzenia sanitarne oraz uchwyty. Łazienka wykończona płytką ceramiczną oraz malowana dwukrotnie (powyżej płytek + sufit) na kolor wybrany przez Inwestora.
Pomieszczenie nr 6 – kuchnia
Przystosowanie pomieszczenia biurowego na potrzeby kuchni połączonej z jadalnią. Konieczność wykonania instalacji sanitarnej (woda oraz ścieki – od pomieszczenia łazienki) oraz rozbudowy instalacji elektrycznej pod urządzenia kuchenne. Ponadto pomieszczenie wymaga wymiany starej podłogi z paneli na nową podłogę z płytek ceramicznych oraz dwukrotnego malowania ścian oraz sufitu na wybrany przez inwestora kolor (ze szpachlowaniem ubytków i nierówności oraz gruntowaniem).
Powierzchnia pomieszczenia ok. m2.
Pomieszczenie nr 7 – korytarz
Wymiana starej podłogi z paneli na nową z płytek ceramicznych. Dwukrotne malowanie ścian oraz sufitu na wybrany przez inwestora kolor (ze szpachlowaniem ubytków i nierówności oraz gruntowaniem). W korytarzu znajdują się schody (4 stopnie) przy których należy wykonać pochylnię dla niepełnosprawnych (należy znaleźć odpowiednie rozwiązanie spełniające warunki techniczne, propozycja: stalowe szyny mocowane na ścianie i opuszczane na schody w razie konieczności użycia). Powierzchnia pomieszczenia ok. m2.
- Kontrola jakości prac:
- Wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę prac pod względem technologii, kolejności ich wykonywania oraz jakości wykorzystanych materiałów,
- w toku odbioru końcowego Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wszelkie dokumenty potwierdzające jakość użytych materiałów, w szczególności atesty, deklaracje, certyfikaty zgodności z PN lub aprobatą techniczną.
- Odbiór prac:
- Prace będą podlegać odbiorowi końcowemu ( protokół odbioru końcowego),
- Wykonawca zgłosi Zamawiającemu termin zakończenia prac i gotowość odbioru końcowego w formie pisemnej,
- Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kosztorys powykonawczy najpóźniej 7 dni po dokonaniu odbioru końcowego.
- Rozliczenie prac:
- Rozliczenie za wykonane prace nastąpi na podstawie faktury VAT złożonej w siedzibie Zamawiającego, której integralną częścią będzie podpisany protokół odbioru końcowego, bezusterkowego i dokumentacja powykonawcza,
- prawidłowo wystawiona faktura VAT będzie płatna przelewem z rachunku bankowego Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy w ciągu …… dni kalendarzowych licząc od daty jej złożenia. Nieprawidłowo wystawiona faktura zostanie zwrócona Wykonawcy na jego adres.
opublikowano 22 lutego 2019